donderdag 13 oktober 2011

Mareen en bontvestje

Op het Stoffenspektakel in het voorjaar kocht ik een leuke bloemetjestricot, waarmee ik nadien niet wist waarvoor ik het moest gebruiken. Tot ik het bontvestje zag bij Emma en Mona! (Ik heb het vestje scheef liggen op de foto zie ik, whoops...) Eronder een Mareentje waarvan ik bij de hals een smal tunneltje heb gemaakt met elastiek erdoor. En daar weer onder bruin ribrokje. Da's een krijgertje, waaraan een lelijke limekleurige roezelstrook zat. Strook eraf et voila, een super leuk rokje! :)

1 opmerking:

  1. Wat een heerlijk setje is dit geworden! Schattig stofje met de kleine bloemetjes en het bontvestje is erg mooi geworden! En met deze (gepimpte of eigenlijk gestripte rok) is het setje helemaal af voor de herfst / winter!
    Groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen