dinsdag 25 mei 2010

Delftsblauw

Ik ben helemaal weg van de Delftsblauwe Stenzo tricot. Donkerblauwe oud-Hollandse tafereeltjes met wat rood gefriemel eromheen op een witte ondergrond. Na de eerste wasbeurt was alleen mijn ondergrond niet meer wit, maar lichtblauw! Bij navraag op Sancho blijk ik toch echt de enige te zijn die niet kan wassen... Je ziet het verschil met echt wit goed bij het onderste randje. Anyway, wit of niet, lekker verwerken dat spul! Ik heb er het jurkje nr1 uit de Knippie apr/mei van gemaakt, dat al snel verrassend veel op een pyjama leek. Ik heb er een extra wit tricot randje onder gezet, maar da's het ook niet helemaal. Ik denk erover om de onderrand een stuk hoger af te locken tot model dat het midden houdt tussen tuniekje en jurkje. To be continued... Nu staart een grote doos me aan, vers geleverd van de Stoffenkraam. ;)
ih

2 opmerkingen:

  1. Hij is leuk!

    Enne, ik kan ook niet wassen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. geweldig shirtje, ik zou u willen vragen waar u de delfts blauwe stof heeft gekocht.
    Alvast bedankt en groetjes Andrea

    BeantwoordenVerwijderen