vrijdag 7 mei 2010

Feliz is af!




Het heeft even geduurd, maar dan heb je ook wat: m'n eerste Feliz! Ik ben er helemaal blij mee. Er zitten wel wat schoonheidsfoutjes in, goede lessen voor de volgende. De jurk blijft nog wel een paar weken in de kast hangen tot Roos echt goed loopt. Nu is het half lopen, half kruipen en dan is zo'n lange jurk niet handig. Nu ben ik helemaal toe aan wat simpele en snellere projectjes; er liggen al een paar patronen geknipt klaar: het ballonrokje en tricot jurkje uit de nieuwste Knippie, en twee bijpassende legginkjes. Ik ga de worsteling met tricot wederom aan!

2 opmerkingen:

  1. Ik vind 'm supermooi geworden! Succes met het tricot! ;-)

    Groetjes, Mariƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Roosmarijn,

    Een prachtige Feliz heb je gemaakt, heb het patroon hier ook liggen, maar nog steeds niet aan begonnen.
    Op mijn blog stel je een vraag over de Sonic afbeeldingen. Die heb ik gewoon gegoogled door Sonic in te typen bij afbeeldingen. De kwaliteit van de transferpapieren verschilt wel enorm. Heb normaal altijd een vrij prijzige (ongeveer 15 euro voor 5 vellen), maar die blijft wel redelijk goed in de was. Heb laatst een keer de vellen van Bruna gekocht, maar de afbeelding zag er al minder mooi uit op het papier zelf. Job is erg fan van mijn shirts, dus gaan veel in de was en daar verbleken ze wel van.

    Succes ermee!

    Groetjes,
    Danielle

    BeantwoordenVerwijderen