maandag 6 september 2010

Het lelijke eendje


Al een jaar lang wilde ik een ballonrokje maken voor Roos, maar kon geen patroon vinden voor een kleinemaatjesballonrokje. Gelukkig wees Rietjetoet me op de tuto van Miss Stik () waarmee ik dankbaar aan de slag ben gegaan. Zelf uittekenen, maten opnemen, 'mwah... dit kan ik best!'dacht ik nog optimistisch. Totdat bleek dat het rokje net niet over haar pamperkontje kwam... Overmoedig dacht ik er wel een extra band aan vast te zetten, kreeg vervolgens ook nog ruzie met de rits. Resultaat is het meest lelijke rokje dat ik ooit gemaakt heb! Daarentegen zit het lelijke aan de boven- en achter kant, waar je het niet ziet, en staat het rokje Roos eigenlijk super leuk. Ha! :)

1 opmerking:

  1. Dat komt mooi uit dat het lelijke zo gecamoufleerd is. :) Het gaat er toch om hoe het eruitziet als ze het aan heeft niet dan.

    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen