vrijdag 24 september 2010

Jasje voor Pompom

Via het Sanchoforum stuitte ik op een serie patroontjes voor de pop Pompom die ook bij een van mijn zoontjes in de klas zit (methode Schatkist). Leuk! Voor de herfst was er een regenjasje te maken. Ik had nog stevige canvas liggen, dus heb ik die ervoor gebruikt. Ik bedacht gaandeweg van alles (voering in de capuchon, biasbandjes her en der, lusje om het jasje gemakkelijk op te kunnen hangen) en heb geleerd wat het verschil is tussen een deelbare en niet-deelbare rits. (Ik had die laatste erin gezet en die mocht er dus fijn weer uit.) Marijn was helemaal trots op het jasje dat hij aan Pompom mocht geven, zo lief! De sint- en/of zwarte pieten outfitjes vind ik ook erg leuk, dus misschien ga ik die ook nog maken.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten